آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
سرخط خبرها

امنیت، اینترنت پرسرعت و زیرساخت ارتباطی برای انتخابات ۱۱ اسفند فراهم شده است+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۸۳۹
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
  • ۱
امنیت، اینترنت پرسرعت و زیرساخت ارتباطی برای انتخابات ۱۱ اسفند فراهم شده است+ فیلم
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی از آخرین وضعیت آنتن‌دهی مخابراتی و اینترنتی در خراسان‌رضوی خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی دلگیر امروز، یکم اسفندماه، با حضور در برنامه «استودیو انتخابات» که در مکان استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهارکرد: زیرساخت ارتباطی استان شامل شبکه تلفنی ثابت، شبکه تلفن همراه، زیرساخت ارتباطی فیبر نوری و تمامی اجزا و جزئیات بوده که کاملا برای برگزاری انتخابات به صورت پایدار آماده است.

علی دلگیر با بیان اینکه تلاش کردیم تمهیدات ما در حوزه تامین زیرساخت‌ها به نحوی باشد که پایدارترین وضعیت ارتباطی را داشته باشیم، اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرانسل و رایتل، آنچه دارند را پای کار آوردند و آماده هستیم بیشترین دسترسی را در حوزه تامین اینترنت پرسرعت و زیرساخت ارتباطی لازم برای روز انتخابات فراهم کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی درخصوص تامین امنیت و پایداری حوزه ارتباطات گفت: با جلساتی که با اداره برق داشتیم آماده هستیم بتوانیم زیرساخت پایدار و لازم را برای انتخابات فراهم کنیم.

دلگیر با بیان اینکه هزار شعبه سیار به ۲۷۰۰ نقطه روستایی منتقل خواهند شد، گفت: ۴۵۰۰ شعبه ثابت و هزار شعبه سیار مستقر هستند، ۳۲ شعب ثابت پوشش ضعیف در استان رصد شده است که تا پنجشنبه کاملا به وضعیت قابل قبول و نرمال برمی‌گردانیم.

وی ادامه داد: استارتاپ‌ها و کسب‌وکار‌هایی که در حوزه اطلاع‌رسانی، خدمات اجتماعی و گروه‌های خبری فعالیت دارند صفحاتی را برای بحث انتخابات در نظر گرفتند و پنل‌هایی را برای معرفی نامزد‌ها به صورت رایگان دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی اضافه کرد: هرکدام از کاندیدا‌ها به‌صورت رایگان می‌توانند برنامه‌های خود را در پلتفرم‌های ملی قرار دهند و از امکانات برابر برای معرفی برنامه خود استفاده کنند.

دلگیر با اشاره به اینکه تلاش ما این است که مشکل اینترنت نداشته باشیم، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های عمرانی و زیرساختی استان که در پایداری انتخابات سهیم هستند پای کار قرار دارند. اتاق عملیات ۲۴ ساعته آماده شده و همکاران زیرساختی ما و حوزه نیرو فعال هستند تا اگر قطعی برق اتفاق افتاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات‌ قبلی قطعی فیبر نداشتیم و امیدواریم در این دوره هم نداشته باشیم. ۹۹درصد مسیر‌ها دارای مسیر‌های جایگزین است که اگر فیبری صدمه ببیند، از مسیر‌های جایگزین ارتباط اصلی برقرار شود.

وی افزود: امنیت سایبری به صورت کاملا متمرکز از طریق مرکز عملیات مدیریت شبکه‌ای شرکت زیرساخت به صورت ملی انجام می‌شود، بنابراین مشکلی در این حوزه نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
0
خداوکیل اینترنت کرمان خیابان شهیدان ماهانی کوچه 31 رو تقویت کنید چیزی بالا نمیاد کسی پیگیر نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->